İhracat hedefleyen işletmelerin günümüz dijital çağına ayak uydurması için özgün stratejilere ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz. Hedef kitlenin tespit edilmesi, analizinin yapılması ve bu analizler sonrasında hedef kitlenin beklentilerini karşılayan sunumların belirlenerek dijital platformlara aktarılmalıdır.
Yurt dışına ürün satışı yapmak isteyen ve yurt dışından müşteri bulmayı hedefleyen işletmelerin; logo ile başlayan, web sitesi geliştirmesi ile devam eden bir çok konuda deneyimli uzmanlardan danışmanlık alması ve dijital pazarlama stratejilerini belirleyerek hareket etmesi başarı için ciddi katkı sağlayacaktır.
Light34'ün web sitesi geliştirme sürecinde çalışmalarımızı, İhracat Odaklı Dijital Pazarlama Strateji Danışmanlığı kapsamında belirlediğimiz stratejilere uygun şekilde tamamladık. Strateji planımızda web sitesinde hangi bölümlerinde olacağı, ürün sunumlarının nasıl yapılacağı, Light34'ün deneyim ve yeterliliğinin müşteriye nasıl aktarılacağı gibi bir çok belirlenmişti.
Web tasarım ve web yazılım çalışmaları sürecinde bu pazarlama planı ile geliştirmeler yaptık.