Trios ekibi, e-ticaret projelerinde kullanıcı gereksinimlerine ve davranışlarına odaklanır. Kullanıcıları harekete geçirmek, marka sadakatini yükseltmek için onların ihtiyaçlarını keşfeder. Tüketici davranışlarına göre dijital stratejiler geliştirir.
Alışveriş sitelerinin kullanıcı işlemleri, site içi fonksiyonlar, alışveriş işlemlerinin kolay ve hızlı yapılabilmesi gereklidir. Kullanıcı odaklı eticaret yazılım mimarisi ile hazırlanmış e-ticaret sitelerinde ziyaretçinin siteye ilk girişinden itibaren nasıl davranacağını, ne beklediğini, neyi görmek istediğini analiz edilir. Üyelik işlemleri, satın alma işlemleri, sepet uygulamaları, kampanya uygulamaları gibi daha bir çok kullanıcı işlemleri yapılan bu analizler sonrasında geliştirilir.
Birkaç örnek verecek olursak ;
Bazı alışveriş siteleri için "markayı sevdirmek, markayı tanıtmak, ürünü tanıtmak" gibi bir ihtiyacı yoktur. Tek hedef ziyaretçiye satışa yönlendirmek, satın alma işlemlerinde ise hız ve kolaylık sağlamak iken
Bazı alışveriş siteleri için ise durum farklıdır. Yoğun rekabetin olduğu bir ürün grubunu satıyorsanız, yeni bir markaysanız; e-ticaret sitenizde markanızı ve ürünlerini maksimum düzeyde tanıtmak, markanıza güven kazandırmak önceliktir.
TRİOS, online alışveriş çözümlerinde en değerli hizmetin "kullanıcı odaklı yazılım mimarisi" geliştirme olduğunu bilir ve bu anlayışla geliştirme yapar.