Ticari veya sosyal sorumluluk pencerelerinden bakıldığında Klinik Psikolog Cem KAYA'nın fokusu insanların psikolojik sorunlarında onlara destek sağlamak olduğunu için web sitesini hazırlarken belirlenen hedeflere ulaşmada en doğru yöntemin bireylere doğru içeriği ve doğru bilgiyi sunmak olacağını biliyorduk.
Google ve diğer tüm arama motorlarının algoritmaları arama sonuçlarında sürekli en doğru web sitesini getirmeyi hedeflemektedirler.
"Doğru Web Sitesi Nasıl Olmalı" sorusunun bizdeki cevabı; "doğru kurgulanmış, doğru içerik sunan ve insanlara ulaşabilen web sitesi" olduğu için ilk olarak ziyaretçi odaklı site içeriği planlaması yaptık.
Çok sayıda psikolojik sorun için ayrı ayrı sayfalar ve içerikler oluşturarak, farklı farklı hastalığı ve sorunu olan her bireye sitede aradığının olmasını sağladık.
Ziyaretçi odaklı hazırladığımız web sitesi, kişisel site olmasına rağmen Cem Kaya'nın bireysel tanıtımına biraz daha arka planda yer verdik