SEO Stratejisi Ne İşe Yarıyor
Trios, Sibel Seslendirme'nin web ajansı olarak hizmet sunmaya başladığından itibaren, markanın seslendirme sektöründeki bilinirliğini dijital platformlara da taşımayı hedefliyordu. Yeni bir bakış açısı ile hazırladığımız sitelerinden biri olan Seslendirme Stüdyosu'nu firmayı yeni bir seviyeye taşıdık. SEO çalışmaları ile hedeflenen bir çok aramada kullanıcıların karşısına çıkan Seslendirme Stüdyosu artık daha fazla ulusal markanın talepde bulunduğunu gördük. Sibel Seslendirme, bu çalışmadan aldığı verim sonrasında hızlıca diğer projeleri için bizden analiz ve teklif talep etti.
Seslendirme Stüdyosu, yayını sonrasında gerek tasarımı, gerek içerikleri ve SEO başarısı ile ciddi gelir artışı sağladı. SEO çalışmalarının ve doğru web tasarımının sonucu olarak aralarında global markalarında bulunduğu müşteri portföyü her geçen gün artmaya başladı.
Seslendirme Stüdyosu ile neyi başardık
Sektöründe başarılı bir firma olan Sibel Seslendirme'nin bu web sitesinde en temel hedefi, başarısını tüm dijitale sunabilmek idi. Bunu sağlamak için önceliğimiz sunum ve içeriği doğru hazırlamak oldu. Yayın sonrasında yaptığımız analizler ile iyileştirme ve yeni modüller ekleyerek hedefe emin adımlarla yaklaşıyorduk.
Trios olarak, SEO hizmeti sunduğumuz web sitelerinin sadece Google Sıralamlarında iyi yerlerde konumlandırmanın yeterli olmadığını düşünüyoruz. Google aramalarında iyi sıralamada olmak sunum, içerik ve kullanıcı beklentileri açısında bizleri de müşterilerimizi de daha çok sorumlulu hale getirmektedir. İşte tam bu nokta da Trios'un dijital deneyimlerini müşterilerimize aktarmak ve SEO'nun markaya olan dönüşlerini daha verimli getirmeye odaklanıyoruz.
Yoğun analizler, revizeler ve yenilemeler sonrasında Seslendirme Stüdyosu hem Google Arama sonuçlarında üst sıralarda çıkmaya başladı, hem de yüksek oranda müşteri kazanımları sağladı.
Doğru İçeriğin & Doğru Sunumun SEO'ya Katkısı
SEO çalışmaları yaparken tüm kelimelerde ilk sayfa, ilk sıraya çıkmayı hedeflemek yerine doğru kelimeleri hedeflemek, bu kelimelerin karşılığı olan içeriğin doğru şekilde sunumunu sağlamak çok daha verimli olmaktadır. Trios olarak, firmaya sunduğumuz bu web projesinde SEO hedeflerinde odak kelimeler, odak aramalar belirleme konusunda ısrar ettik. Bu ısrarlar sonrasında ortaya çıkan kurguya göre web sitesi tasarımı ve SEO çalışmalarını tamamladık.
"Özgün ve Doğal" olmayı ana felsefe edinmesini istediğimiz müşterimiz, bizleri iyi anlayıp bu felsefeyi içeriğinde de önemsemeye başladığı andan kısa bir zaman sonra hedeflere ulaşmaya başlamıştı bile.
Arama sonuçları 21.10.2019 tarihlidir.
Google aramalarında sonuçlar zaman zaman değişiklik gösterebilmektedir.