SEO Stratejisi Ne İşe Yarıyor
KTG için hazırladığımız web sitesini yayına aldıktan çok kısa bir süre sonra başarılı bir SEO ajansı ile çalışmanın markaya nasıl katkı sağladığı görülmeye başlanmıştı. Bu sonuçlar uzun vadede hedeflediklerimizi, bu hedefler için yapılması gerekenleri KTG'ye çok daha kolay anlatmamız için fırsat oldu.
Trios, KTG için artık sadece bir SEO firması değil, dijitalde tüm ihtyaçlarına cevap bulabileceği, başarılı bir dijital ajans idi. Çünkü Trios, KTG'ye proje planlaması sunarken
markanın büyüme stratejilerine katkı sağlamak için uyguladığı "doğru kurgu, doğru içerik" stratejisinin geri dönüşlerini hem SEO hem marka konumlandırması açısından yaşamaya başlamıştı bile.
SEO çalışmaları, KTG'nin sektöründe en çok bilinen eğitim kurumlarından biri olmasında ciddi anlamda hız kazandırdı. Web sitesinde sunulan online test portalı ve kurs katılım hizmetlerine gelen talepler daha ilk aydan itibaren ciddi oranda arttı.
KTG ile SEO'da neyi başardık
Basitçe ifade etmek gerekirse ; 3-4 ay gibi kısa bir periyotta KTG'yi sektöründe marka haline dönüştürdük.
Hedeflenen kelimelerin sürekli analiz edilmesi, gerekli müdahalelerin yapılması ile birlikte büyük kurumlara Dış Ticaret Eğitimleri veren, yüksek sayılarda online üyesi olan, tam kapasitede kurslara sahip bir eğitim kurumu olmasında, Trios Ekibi olarak dijital platform çalışmaları ile destek verdik.
Site içi SEO çalışmaları haricinde Site Dışı SEO Çalışmaları adını verdiğimiz Sosyal Medya Yönetimi, Backlink oluşturma konularında hem çalışmalar yaptık hem de danışmanlık hizmeti verdik. Sektördeki herkes bir şekilde bir yerlerde KTG'nin adını duymaya başlamıştı bile...
KTG markası artık Google aramalarında "önerilen arama sonuçlarında" dahi gözükmeye başladı. Çünkü KTG, Google için sektöründe bir marka olmuştu....
Hedeflenecek kelimelerin seçimi
Trios için, SEO hizmetlerindeki önceliklerinden birisi hedeflerin doğru belirlenmesidir. KTG ile projenin başından sonuna kadar, dönemsel olarak hedef kelimeler belirledik. Kimi zaman sadece bireysel kurs eğitimleri, kimi zaman kurumsal dış ticaret eğitimleri, son döneminde ise online test oldu. Her hedef için "doğru kurgu ve doğru içerik" stratejisi ile hızlı bir şekilde başarıya ulaştık.
Sürekli Artan Organik Trafik
KTG, bireylere fiziki olarak kurs hizmeti sunduğu için çok hızlı bir şekilde Sınıf Kotasını tamamlaması gerekiyordu. Bunun için en hızlı çözüm Organik Trafiği sürekli artırıp, kurs arayışındaki maksimum kitleye ulaşmaktı. Yoğun aranan "kelime ve kelime grupları" ile kısa zamanda ciddi şekilde artan organik trafik, dijital planın ilk aşamasının başarı ile sonuçlanmasını sağladı.
Arama sonuçları 05.06.2022 tarihlidir.
Google aramalarında sonuçlar zaman zaman değişiklik gösterebilmektedir.