Pazar araştırmalarının en önemli kaynağı bireylerdir. Bireylere sunulan anketlerden alınan veriler analiz edilerek hedeflenen sonuçlar üretilir.
Yapılan anketin sonuçlarında istenilen verilere ulaşmasında anketin doğru kişilere ulaştırılması çok önemlidir.
Ankethink, araştırma anketi düzenlemeden önce doğru kişilere tespit etmek için veri analizi yapmaktadır. Üyelerinin profil verilerini ve onlara sunulan kişisel anketlerdeki soruların cevaplarını inceler, bazı sorgulamalar ve filtreler uygulayarak uygun kitleyi belirler.
Ankethink, hazırlayacağımız Özel Yazılım ile sınırsız sayıda soru ve cevap tanımlaması yapılabileceği gibi bu soruları Teknoloji, Alışveriş, Yaşam, Finans, Sağlık gibi başlıklar altında gruplayabilecek, farklı profil anketleri oluşturulabilecek.
Profesyonel anket çalışmalarında var olan "koşullu sorular" ( birbirleri ile etkileşimli sorular ) Ankethink'in bizden talep ettiği uygulamalardan idi. Bu ihtiyacı karşılamak için hazırlayacağımız Anket Koşul Yönetimi ile her bir soru ve cevabına ayrı ayrı koşul atanmasını sağlayacağız.