Duni'yi inceleyen müşterilerin dikkatini en çok "Konseptlerin Tasarımı" çekiyordu. Özel günler, eğlenceler ve özel mekanlar için hazırlanan harika konseptlerin gücünü kullanarak site ziyaretçilerine, Duni markasını en doğru şekilde sunmayı hedefledik.
Konsept içeriği ürünlerin tamamının Duni Türkiye stoklarında olmaması ve konseptlerin bütünün satın alınma talepleri nedeni ile konseptleri sunarken özel satın alma modülü geliştirdik. Bu modül ile müşteriler tüm konsepti satın alabilecekleri gibi isteyen müşteri konsept içerisindeki herhangi bir ürünü de ayrı olarak satın alabilecekti.
Bu konsept modülü ile Duni Türkiye, sadece stoklarındaki ürünleri konsept ürünleri içerisinde dahil ediyor. Bu ürünler aynı zaman kendi ürün kategorilerinde de sunulmakta idi.
Konseptlerin bu projede DUNİ'ye kattığı diğer değer ise; Yılbaşı, Sevgililer Günü, Doğum Günü gibi farklı dönemler ve organizasyonlar için dilediği gibi konsept oluşturmasını sağlıyordu ki bu çalışmalar Google Aramalarında sitenin bulunmasına katkı sağlayan en önemli SEO stratejisi idi.